Sve što vaša tvrtka radi, bilo da je riječ o prodaji i marketingu ili proizvodima i uslugama koje nudite, mora biti prilagođeno kupcima. Možemo vam pomoći da izradite profile svojih tipičnih kupaca.
Za početak probajte otkriti čak i najmanje detalje o svojim idealnim kupcima. Koji su njihovi interesi? Kakvo im je porijeklo i koji stupanj obrazovanja imaju? Što im treba? S kojim se izazovima suočavaju? Odgovori na ta pitanja pomoći će vam da upoznate svoje kupce.
Dobro analizirajte podatke o trenutnim i prošlim kupcima kako biste utvrdili moguće trendove. Pratite faktore poput njihova omiljenog načina komunikacije s vama, vremena koje im je potrebno da zaključe kupovinu i količine sadržaja koji pregledaju prije nego što vam se obrate.
Pitajte prodajni tim koje su osobine njihovih najperspektivnijih potencijalnih kupaca. Otkrijte što ih motivira i koje su njihove želje te počnite graditi 2 – 3 najčešća profila kupaca.
Tvrtke koje su na vrijeme izradile profile svojih kupaca bilježe značajan porast učinkovitosti cjelokupnog marketinškog procesa. Ovi zanimljivi statistički podaci otkrivaju važnost izrade profila kupaca:
Izrada profila kupaca samo je dio digitalne marketinške strategije. To je odličan početak, ali ako želite vidjeti stvarne rezultate, profili kupaca trebaju biti uključeni u svaki aspekt vaše strategije digitalnog marketinga.
Privucite kvalitetne potencijalne kupce s većim izgledima da postanu stvarni kupci.
Omogućite kupcima da vas pronađu i povećajte svijest o uslugama koje nudite.
Učinite svoje kupce najvjernijim i najvećim obožavateljima vašeg brenda.
Pretvorite svoju mrežnu stranicu u učinkovit alat za stvaranje prodajnih prilika.
Ostavite nam svoje kontaktne podatke i jedan od naših stručnjaka za digitalni marketing javit će vam se kako biste dogovorili najbolje vrijeme za kratak razgovor.
Radujemo se razgovoru s vama!
91 Skyway Avenue, Suite 104
Etobicoke, ON, Canada
M9W 6R5
Lokalno: +385.91.1653.255
Canada: 905.678.7588
Email: contact@wsiworld.com
© 2024 WSI. Sva prava pridržana. WSI ICE i WSI IM su registrirani zaštitni znakovi tvrtke RAM.
Politika privatnosti i politika kolačića.
Svaka WSI franšiza je samostalna vlasnički i poslovno.
Isto tako sadrži odlične informacije o WSI-ju i našoj globalnoj mreži savjetnika za digitalni marketing, ali i detaljnije informacije o našem radu u vašem području.